Hunted ... The Demon's Forge, PORADNIKI DO GIER
s
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Hunted ... The Demon's ForgeProlog: Fontanna ElishySekcja 0.1: Bojowa arenaGrę przyjdzie nam rozpoczšć w ciemnym pomieszczeniu jako wojownik uzbrojony tylko w tarczę i pochodnie, a naszym jedynym towarzyszem jest kobiecy głos szepczšcy z ciemnoci. Bohatera należy skierować w stronę korytarza oznaczonego przez kilka wiec . Podšżajšc cały czas przed siebie dojdziemy do pomieszczenia, w którym ukaże się nam demon . Jego widok wybudzi naszego bohatera ze snu i po obejrzeniu cutscenki rozpoczniemy grę dwójkš bohaterów.Pierwszym zadaniem do wykonania jest odnalezienie fontanny Elishy. Na tym etapie gry sterujemy elfkš Elarš. Podšżajšc za naszym towarzyszem dotrzemy do zwodzonego mostu , gdzie dowiemy się, że aby zobaczyć istotne miejsce lub wydać rozkaz naszemu kompanowi należy wcisnšć E. Zobaczymy w ten sposób liny podtrzymujšce most , które należy zestrzelić otwierajšc tym samym dalszš drogę.Podšżajšc dalej podniesiemy kołczan ze strzałami i natkniemy się na pierwszych przeciwników , którzy będš od nas oddzieleni przepaciš. Z za niewielkiego murku będziemy mogli bezpiecznie wystrzelać pełzaki, po czym ruszymy za Caddockiem.W tym miejscu dowiemy się, że po wcinięciu Z z aktualnie sterowanej przez nas postaci wypuszczone zostanš dwa wietliki nazwane cieżkš serafiny . Niebieski prowadzi nas do kolejnego etapu naszego zadania, a czerwony do naszego kompana. Tak więc podšżamy przez zwalone drzewo za niebieskim wietlikiem .Dotrzemy w ten sposób na drugš stronę niewielkiej przepaci i znajdziemy się poród wysokiej trawy, przez którš nie da się strzelać z łuku. Należy zmienić postawę na walkę mieczem i wycišć sobie dalszš drogę przez zarola . Jak tylko wytniemy przeszkodę ponownie zaatakujš nas pełzaki, stosunkowo łatwe do ubicia. Wystarczy wykonywać cięcia mieczem i blokować ciosy przeciwników tarczš , niestety nie jest ona zbyt wytrzymała i doć szybko rozpadnie się na kawałki.W rogu areny naszych zmagań z robalami znajduje się szukana przez nas fontanna Elishy , do której należy podejć i zaczerpnšć wody. Po krótkiej cutscence pomożemy otworzyć naszemu kompanowi wrota oznaczone wrzeszczšcš twarzš . Wszelkiego rodzaju akcje wspólne naszych bohaterów wykonujemy przez nacinięcie E.Po pokonaniu wrót wejdziemy do doć mocno zaniedbanego korytarza , przeciniemy się pod konarem drzewa, aby znaleć się w okršgłym pomieszczeniu z kamiennym ołtarzem przysypanym koćmi . Możemy tutaj znaleć kołczan ze strzałami leżšcy na prawo od zachwycajšcego się widokiem Caddoca.Po opuszczeniu pomieszczenia kierujemy naszych bohaterów drogš wiodšcš pod szkieletem smoka , dojdziemy w ten sposób do dziwnie wyglšdajšcego czarno zielonego kamienia mierci by po raz pierwszy spotkać Serafinę.Sekcja 0.2: Zapadajšcy się korytarzPo obejrzeniu cutscenki, która zwiastuje nadejcie kłopotów, należy jak najszybciej ruszyć przez zawalajšcš się cieżkę. Wpadniemy na grupkę szkieletów, których można spokojnie ostrzeliwać z łuku równoczenie chowajšc się za jednš z zasłon, jeżeli jaki szkielet podejdzie za blisko to zajmie się nim Caddoc. Po pokonaniu kolejnych nieumarłych nasz towarzysz utoruje nam drogę do placu, na którym znajduje się dosyć spora grupa szkieletów . Naszym zadaniem jest ich wystrzelanie chowajšc się przy tym za zasłonš. Niestety Caddoc rzuci się bezmylnie w wir walki i konieczne będzie podanie mu fiolki regenerujšcej poprzez wcinięcie E. Należy to zrobić zaraz po tym jak zacznie wołać o pomoc w innym przypadku zakończy swój żywot i naszš zabawę.Kontynuujšc ucieczkę natrafimy na zamknięte wrota. W ich pobliżu znajdziemy kołczan ze strzałami i koksownik, przy którym możemy podpalać strzały. Aby otworzyć wrota należy rozpalić koksownik wiszšcy na cianie obok nich, poprzez strzelenie w niego podpalonš strzałš . W pomieszczeniu, do którego wejdziemy znajduje się obelisk z niebieskim kamieniem i kilka dużych urn, które możemy zniszczyć by uzyskać fiolki regenerujšce życie. Po użyciu kamienia otrzymamy bezporedniš kontrolę na Caddociem, którego wykorzystamy do przesunięcia kamiennego filara, co otworzy nam dalszš drogę.Podšżajšc korytarzem otwieramy niewielkie metalowe cylindry i podnosimy z nich kryształy . Po dotarciu do zwłok i użyciu na nich kamienia mierci otrzymamy zadanie dodatkowe polegajšce na rozwišzaniu zagadki strzegšcej topora. Torujšc sobie drogę przez zastępy nieumarłych dojdziemy do stojaka z broniš, po jego zniszczeniu otrzymamy możliwoć wymiany naszego miecza na nieco mocniejszy oręż.Idšc przed siebie natkniemy się po lewej stronie na zarola , przez które można się przebić. Za nimi znajduje się rozwidlenie prowadzšce w lewo i w prawo. Zbadanie obu dróg wynagrodzi nas niewielkš ilociš złota, które znajdziemy leżšce na ziemi i w skrzyni.Po powrocie na główny szlak dotrzemy do cieżki prowadzšcej nas wokół topora, o którym wspominał duch. Po wybiciu kilku przeciwniku przyjdzie czas na rozwišzanie zagadki jej streszczenie można znaleć na mienišcej się kamiennej płycie . Aby dostać się do nowej broni musimy nakazać Elarze rozpalić strzałę w pobliskim koksowniku, a następnie rozpalić niš koksownik znajdujšcy się nad toporemUzbrojeni w nowe narzędzie zniszczenia torujemy sobie drogę przez kolejne grupy przeciwników aż do kolejnych drzwi, które otworzymy wspólnie z naszym towarzyszem . Należ pamiętać by od czasu do czasu wymieniać tarczę na nowš, ponieważ w innym wypadku stracimy możliwoć blokowania.Sekcja 0.3: Arena demonówZa drzwiami, obdarowani zostaniemy naszym pierwszym czarem, który pomoże nam się przedostać przez pole dawnej bitwy . Gdy już będziemy mieli stanšć do walki, podłoże pod stopami naszych bohaterów zapadnie się i trafimy do podziemi, gdzie otoczš nas nieumarli . Korzystajšc z niedawno otrzymanego czaru szybko pozbędziemy się wrogów. Eliminacja wszystkich przeciwników rozwietli pomieszczenie, w którym sie znajdujemy.Z lokacji można wydostać się na dwa sposoby. Sposób pierwszy to droga wiodšca przez korytarz znajdujšcy się miedzy dwoma posšgami . Natomiast drugi sposób to skorzystanie z ukrytego przejcia. Znajduję się ono za posšgiem kapłana na lewo od korytarza, do którego prowadzi nas niebieski wietlik. Zdecydowanie korzystniejsze jest to drugie rozwišzanie i to je należy wybierać.Za posšgiem wymieniamy naszš broń na pochodnię i rozpalamy jš w koksowniku . Bez względu na to, że tunel, do którego się zapucimy nie jest zbyt długi, lepiej będzie wejć do niego ze ródłem wiatła. Zwiedzanie należy rozpoczšć skręcajšc w lewo, gdzie znajdziemy trochę złota, a następnie należy zbadać drogę w prawo by dojć do korytarza owietlonego koksownikiem Podczas naszej krótkiej wycieczki będziemy niepokojeni przez pojedynczych wrogów, najlepiej by to nasza towarzyszka się nimi zajęła, gdyż po kilku ciosach pochodnia zganie. Znajšc już korytarze możemy wrócić się po naszš właciwš broń i po omacku wrócić do korytarza z koksownikiem. Prowadzi on do pomieszczenia, w którym znajdziemy kryształ, po jego zabraniu ruszamy dalej.Bez względu na drogę, którš wybralimy znajdziemy się w komnacie z kamiennym słupem zabezpieczonym przed przewróceniem parš lin . Wyjcia zostanš zamknięte a nam przyjdzie stoczyć krótkš walkę z kilkoma szkieletami, po niej będziemy musieli wydostać się z pułapki zanim z czerwonego kręgu wyłoni się demon. ciana znajdujšca się po lewej stronie pomieszczenia nie wyglšda solidnie, należy zepchnšć na niš kamienny słup po przecięciu zabezpieczajšcych go lin.Rozdział 1: Miasto DyfedSekcja 1.1: Wejcie do miastaPo ukończeniu prologu decyzja, którš postaciš będziemy sterowali bezporednio zależy całkowicie od nas. Możemy również połšczyć się z innym graczem by dalej kontynuować przygodę z żywym towarzyszem. Zaraz po wejciu do miasta staniemy na placu wród zapuszczonych budynków. Po prawej stronie znajduje się fioletowy kamień, przy którym możemy zmienić aktualnie kontrolowanego bohatera Poruszajšc się naprzód będziemy wiadkami krótkiej i brutalnej scenki, po której przyjdzie nam stoczyć walkę z grupkš WargarówPo krótkiej potyczce otworzymy drzwi, za którymi podniesiemy smoczš łzę i ruszymy dalej wšskimi uliczkami miasta pokonujšc po drodze kilku Wargarów. Tym sposobem dotrzemy do uwięzionego mieszkańca Dyfed po przestrzeleniu liny, na której został powieszony poznamy informacje dotyczšce naszych wrogów. W pobliżu nieszczęnika znajduje się kila złotych monet oraz stojak z broniš.Przeciskajšc się dalej uliczkami staniemy do kolejnej walki, podczas której zamordowane zostanie kobieta stajšca na balkonie chaty po prawej Również po prawej stronie leżš zwłoki od których uzyskamy dodatkowe informacje na temat naszych przeciwników.Dalsza droga wiedzie przez chatę, na balkonie której rozegrała się dramatyczna scena. Dostaniemy się w ten sposób do kładki i przejdziemy niš na dachy zabudowań miasta. Dojdziemy do stojaków z magicznym orężem zamkniętym w budynku po prawej stronie. Żeby się do nich dostać należy odszukać drzwi niestety nie da się ich tak po prostu otworzyć. Można je natomiast wyważyć szyldem znajdujšcym się nad nimi w tym celu trzeba przestrzelić linę podtrzymujšcš znak. Po zebraniu oręża ruszamy dalej cieżkš serafiny.Dostaniemy się w ten sposób na teren starcia z dużš grupš Wargarów. Cała walka będzie się toczyła wokół drewnianego mostu podtrzymywanego przez liny prowadzi on też do strażnicy, w której znajdziemy dwa fragmenty kryształu. Jeżeli chcemy mieć pewnoć, że zdobędziemy fragmenty musimy prowadzić walkę z dala od mostu a już na pewno nie stojšc na nim. Po wspomniane fragmenty należy się wybrać, gdy zakończymy starcie jest to również dobry moment na zbadanie reszty terenu. W sumie powinnimy znaleć 4 fragmenty i jeden kompletny kryształ nie liczšc tego, co uda nam się zebrać z poleg...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]